יום שלישי, 11 ביולי 2017

צעד ראשון ואופנתי,קולקציית אביב קיץ 2017 של נעליי סטרייד רייט - stride rite.



את חברת קדס אני מכירה כבר די הרבה זמן , מאז שאני אמא .
אני רוכשת בקביעות את בגדי המותג לילדים שלי ומאוד מרוצה מהאיכות .
בשבוע האחרון גיליתי כי בחנויות קדס ניתן להשיג כעת גם נעלי צעד ראשון .
של חברת סטרייד רייט - stride rite .
את נעליי סטרייד רייט אני מכירה עוד מהצעדים הראשונים של הבן שלי שהחל לצעוד
בגיל שנה והיום בן 6.5 שנים .
היינו בטיול בארצות הברית כשהיה כמעט בן שנה ובאחת החנויות שטיילנו התאהבתי
בזוג נעליים קטנות והחלטתי לרכוש אותן.
הנעליים היו רכישה מושכלת שלי שכן המידה היתה נכונה, היציבה של הילד היתה מעולה,
הנעליים ממש התאימו לו כמו כפפה ליד.
אני אפילו זוכרת רגעים שהוא לא הסכים שאחלוץ לו אותן ...
ומבחינת מראה (כן גם מראה חשוב !) הן היו יפות מאוד ומיוחדות...

אז חברת קדס השכילה והחלה לייבא את נעליי המותג לארץ וכעת ניתן למצוא אותן בשלל
חנויות הרשת.

מה צריך לדעת על נעליי צעד ראשון ?

*מומלץ לתת לילד לצעוד כחודש יחף/גרביים לפני שרוכשים לו נעליים.
*לא כל נעל היא נעל המותאמת לצעד ראשון.
*נעליי צעד ראשון צריכות להיות גמישות מאוד.
*נעליי צעד ראשון צריכות להיות צמודות לכף הרגל(לא גדולות) אך לא לוחצות.
*מומלץ מאוד לרכוש נעליי צעד ראשון כאשר אתם עם הילד, למדוד לו ולהתאים לו מידה.
*בנעליי צעד ראשון הסוליה צריכה להיות מחוספסת/מחומר שאינו מחליק.
*אם אתם בבית או במקום בו ניתן לצעוד יחפים - אפשרו לילד לצעוד יחף עד כמה שאפשר.
*נעליים עם שרוכים - אינן נעליי צעד ראשון !!
*נעליי צעד ראשון בקיץ= סנדלים עם תמיכה הרמטית בעקב.

אני אישית חובקת תינוקת בת שנה שצועדת כבר בבטחה (נתתי לה לצעוד חודשיים יחפה) וזה
בדיוק הזמן להתחיל לנעול נעלי צעד ראשון .

אז מה מיוחד בנעליי סטרייד רייט?

Stride Rite הינו מותג מוביל לנעלי ילדים אשר פועל למעלה מ-100 שנים, המותג דוגל בייצור,
פיתוח ועיצוב ברמה גבוהה עם דגש עליון על ההיבט ההתפתחותי והבריאותי של פעוטות ברחבי העולם.


הנעליים של המותג מעוצבות ואופנתיות ממש בדומה לעולם המבוגרים אך עם זאת הן עומדות בכל משימה
כשהן ננעלות ע"י הפעוטות והן מקלות על ההורים. בעזרת ידע משותף של הורים מנוסים ומעצבי נעליים,
stride rite יורדת עד לפרטים הכי קטנים בכדי לייצר את הנעל הכי נכונה עבור הילדים. הנעליים עמידות
במים , ניתן לכבס אותן והן מאוד אופנתיות בעיצובן.


הקולקציות העיקריות של המותג:
Soft motion-כאשר פעוטות לומדים ללכת, ועושים את הצעדים הראשונים שלהם, הנעליים צריכות לאפשר
להם ביטחון ותמיכה. זו הסיבה שהנעליים בקולקציה זו בנויות כך שהן מעודדות תנועה טבעית. החלק הפנימי
רך , הסוליות גמישות והחלק החיצוני חלק ומעוגל כמו כף הרגל של התינוק.
Made2play- הנעליים בקולקציה זו מחוספסות ובנויות למשחקים בחוץ בהתאמה לילדים ולצרכיהם.
קל לנעול אותם, לחלוץ אותם והן עמידות בפני כל מה שהילד יפגוש בשגרת היום יום שלו. בנוסף,
נעליים אלה עשויות מחומרים מיוחדים המאפשרים לכבס ולשטוף אותם בקלות רבה.

היכן ניתן להשיג?
בחנויות keds קידס , keds בייבי  ובאתר keds   .

טווח מידות: 19-23
טווח מחירים: 229.90-279.90 ש"ח .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה