יום שבת, 21 במאי 2016

שמחת בית השאיבה עם משאבת החלב של פיליפס אוונט


לפני כשלושה שבועות ילדתי את הבת שלי הקטנה.
כבר מראש ידעת שאני מתכננת להניק אותה (בשאיפה להצליח וכמה שיותר).
גם את בני בכורי וביתי האמצעית הנקתי ,את שניהם לתקופה של ארבעה חודשים ראשונים
הנקה מלאה ועוד חודשיים נוספים שילבתי עם ההנקה תמ"ל .
הסיבה שהתחלתי לשלב תמ"ל היתה שנאלצתי לחזור לעבודה ולצערי לא הצלחתי לשאוב .
הייתי יושבת יום שלם ושואבת בכל שיטה אפשרית והכמויות שהייתי שואבת לא הספיקו אפילו לרבע מנה.
אז הוספתי תחליפים והחלב התמעט לאט לאט(אם אין ביקוש אין היצע) ובגיל חצי שנה כבר הפסקתי הנקה.
אם זה היה תלוי רק ברצון שלי הייתי ממשיכה להניק ולשאוב בלעדית.
חברות מניקות שאלו אותי באיזו משאבה אני משתמשת שכן טיב השאיבה תלוי לרוב בטיב המשאבה,
הייתי עונה ומסבירה שיש לי שתי משאבות חשמליות, אחת שהשכרתי מיד שרה והשניה שרכשתי.
בנוסף היתה לי משאבה ידנית שהיתה קצת צולעת אז מיעטתי להשתמש בה.
חברותיי התעקשו שאם היתה לי משאבה טובה הייתי מצליחה. לא הקשבתי.

לקראת הלידה הזו החלטתי שאשמע בעצת חברותיי המלומדות ומראש הצטיידתי במשאבת פיליפס אוונט
ידנית עליה קיבלתי המלצות רבות מחברותיי,מיועצת הנקה ואף קראתי המלצות רבות ברשת.
בנוסף הכנתי את בעלי שילך ליד שרה להביא לי משאבה חשמלית מיד לאחר הלידה.
המלצות נוספות שקיבלתי הן לא לשאוב מיד לאחר הלידה אך בימי הגודש הראשונים לא החזקתי מעמד
והתחלתי לשאוב.

התחלתי לשאוב עם המשאבה הידנית של אוונט וגיליתי שההמלצות היו נכונות וטובות.
המשאבה הזו בהחלט עושה עבודה מצוינת.
היא שקטה(כיאה למשאבה ידנית) לא מכאיבה ונוחה לשימוש.
גם מבחינת פירוק והרכבה היא קלה, כך אפשר לפרק לאחר שימוש ,לשטוף ולעשות סטריליזציה.

המשאבה מגיעה בערכה עם בקבוק אוונט נטורל ופיטמה המתאימה לשלב הראשוני של ההאכלה.
היתרון של משאבה ידנית על חשמלית לטעמי הוא האפשרות שלי לשלוט על מהירות השאיבה ועל
חוזקה(לחיצה ארוכה על הידית או לחיצות קצרות) ואין צורך בחשמל או סוללות ...
יתרון נוסף הוא כרית הסיליקון שיושבת על תושבת השאיבה אליה נכנס השד, כרית הסיליקון רכה ונעימה
להבדיל ממשאבות אחרות אותם ניסיתי ובהן התושבת נטו פלסטיק ונוטה להכאיב.

אני שמחה שבחרתי במשאבה הזו ומקווה להמשך שאיבה קלה ונוחה כפי שהיא עד כה.
את המשאבה (ושאר מוצרי פיליפס אוונט) ניתן להשיג ברוב חנויות למוצרי תינוקות וכן באתר.
בנוסף אני מצרפת לכם קופון להנחה משמעותית על המשאבה ברשת הסופר פארם:


אז שיהיה לנו בקלות והמון חלב :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה