יום ראשון, 21 בפברואר 2016

ליסטרין, לשיניים לבנות, מאוד.




כאישה אני יכולה לומר בלב שלם שהכאבים הקשים ביותר שקיימים בסדר יורד הם
כאבי לידה,
כאבי שיניים,
כאבי אוזניים,
מלידה אין אופציה להימנע במיוחד אז ממתנים את זה עם אפידורל ושאר אילחושים ,
מדלקות אוזניים נזהרים אך הן מגיעות בדר"כ ברגעים לא צפויים וכאבי שיניים זה משהו
שאכן בידיים שלנו למנוע, לשמור ולהיזהר.
איך עושים את זה ?
מצחצחים שיניים בתדירות גבוהה, מנקים עם חוט דנטלי ,משלימים פעולה עם מי פה
ופעם בשנה טיפול שיננית - ניקוי אבן.

עד היום מי פה מבחינתי היו חשובים מפאת הפלואוריד (במיוחד בימינו שאין הפלרה של
מי השתיה) .
סיבה נוספת לשימוש במי פה הם שאר החומרים המנקים ומונעים עששת.
את משחת השיניים שלי אני בוחרת בעיקר באלו המלבינות שיניים כי אמנם חשוב לשמור על
בריאות השן אבל זה לא סותר את זה שצריך גם לשמור על אסתטיקת השיניים.

בשבוע שעבר הוזמנתי לאירוע השקה של מוצר חדש מבית ליסטרין.
את מי הפה של ליסטרין אני מכירה זמן רב ואף משתמשת קבועה.
שמחתי להגיע לאירוע שכן זה אושר גדול לדעת שמוצר ממנו את מרוצה משתפר ומשתדרג
ואת הראשונה לשמוע, לדעת ,להתנסות.
אז הגעתי.
ובהחלט ששמחתי לשמוע שהמוצר המוכר והאהוב השתדרג בנקודה נוספת לזכותו -
מי פה עם תוסף להלבנת השיניים .
אדיר.

המותג Listerine, משיק בישראל לראשונה, שטיפת פה בעלת טכנולוגיה מלבינת שיניים.
שטיפת ליסטרין- Advanced White
שטיפת פה המסירה ומונעת היווצרות כתמים לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים בלבד.
למותג ליסטרין 6 מוצרי שטיפת פה בטעמים שונים וכעת מצטרף מוצר חדש ופעולה חדשה 
נוספת- הלבנה.
ליסטרין Advanced White היא שטיפת פה שמסירה ומונעת היווצרות כתמים ומכילה
פלואוריד לחיזוק השיניים.
הנוסחה היחידה של ליסטרין עם פעולה כפולה: מכילה שמנים אתריים עוצמתיים שחודרים
לעומק שכבת הפלאק ומפחיתים את רובד החיידקים לניקוי משטח השן. בנוסף טכנולוגיה מלבינה
שאינה גורמת לשחיקה, מסירה כתמים ממשטח השן ויוצרת מעטפת הגנה למניעת היווצרות כתמים 
חדשים.

קיבלתי את מי הפה להתנסות ואני יכולה לספר מניסיון של שבוע שלם כי יש שינוי והבדל .
כבר שבוע שאני מקפידה לגרגר עם מי הפה פעמיים ביום (בוקר וערב) לאחר הצחצוח .
וכן, השיניים בהחלט נהיות לבנות יותר.

אין לי ספק שאמשיך להשתמש במוצר הגאוני הזה .
מבחינת הטעם - מנטה חריף/עדין - באמצע כזה .
אני אהבתי !

מחיר השקה Listerine Advanced White- 45 ₪ ל750 מ"ל
להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה