יום שלישי, 14 ביולי 2015

קונפידנס, אביזרי ציפה לבטיחות מלאה עבור ילדינו


כשנולד תינוק נולדת אמא ונולדים פחדים וחרדות.
מהיום שילדיי הגיעו לעולם הפכתי אדם חרדתי בכל מה שקשור אליהם.
בכל דבר ועניין אני מחפשת את הדבר הבטוח ביותר והדאגה לשלומם
ובריאותם נמצאת בראש מעייני.
לכן כשמתחיל הקיץ ,עונת הבריכה והים אני מחפשת את אופציות ההגנה
הטובות ביותר עבור ילדי .
לא,אני לא מתכוונת לקרם הגנה (למרות שגם בנושא הזה אני חרדתית מאוד)
אלא מתכוונת לכל נושא הכניסה למים . כן, כל נושא המצופים ,גלגלים,מזרונים
וכו'.
אז קניתי את כל סוגי המצופים ,גלגלים עם סככה,בלי סככה, עם חורים ייעודיים לרגליים,
עם חור אחד לכל הגוף,עם צעצועים מחוברים וכו'.
הילדים שלי, בואו נאמר בעדינות , לא מתחברים לכל אביזרי הגומי האלה.
הם שמים אותם מחוסר ברירה אך לא מפסיקים להתלונן- זה לא נוח לי , זה מציק ועוד
שלל תלונות .
אני לא נופלת לזה - הגנה זו הגנה גם אם זה לא נוח לכם .לא אכפת לי העיקר תהיו מוגנים.

ואז קיבלתי את חגורת הציפה של קונפידנס.
חברת konfidence הבריטית, היא מובילה אירופאית בעיצוב וייצור מוצרי שחייה ולימוד שחייה
עבור בני הגיל הרך, ומוצריה עומדים בכל תקני הבטיחות והאיכות הבינלאומיים. 
את מוצרי חברת konfidence מייבאת חברת פופון, נציגת המותג בישראל.

מדובר באפודה צבעונית ויפה מבד אלסטי ,נעים ומסנן קרינה ,כאשר בתוך האפודה מסתתרים
מצופי קלקר מובנים הניתנים להסרה לפי הצורך.
האפודה נלבשת בקלות על הילד, נסגרת עם ריצ'רץ איכותי וגם לו יש סגירת ביטחון שלא יפתח
לבד או ע"י הילד.
לאפודה גב בצבע צהוב זוהר המבטיח קשר עין ועוזר לילד שלי להיות בולט עבורי.

מבחינת פרקטיות בשטח:
הלבישה קלה ונוחה, הבד נעים והגזרה יפה .
בתחילה חששתי שמא האפודה תהיה נפוחה על הילדה שלי אך התבדתי במהרה שכן החגורה
יושבת בנוחות על הילדה ואין שום מוגבלות בתזוזת הידיים או בהצמדתן לגוף.

מבחינת ציפה , כאשר נכנסנו לבריכה לילדה (בת 2.5) היה ביטחון וניסתה לעזוב את אחיזתי,
עם זאת אני לא עזבתי אלא בדקתי את רמת הציפה - כאשר שחררתי אחיזה הילדה נשארה
עם הראש מחוץ למים והאפודה גרמה לה להתהפך לגב ולצוף.
בהחלט בטחון מלא עבורי . עבורנו.
*חגורת הציפה אינה משחררת את אחריותנו כהורים להשגיח ולהיות עם הילדים במים !
מוצע במידות: שנה וחצי-שלוש, 4-5, 5-6ובדגמים שונים- צבעי ורוד וכחול.


מחיר לצרכן: 240 ש"ח.

מלבד חגורת הציפה יש לחברת קונפידנס הבריטית גם חליפת ציפה .
מדובר בבגדי ים שלמים/ אוברולים אשר גם בהם ישנם מצופים מובנים .
החליפות עשויות בד אנטי סאן מאריג מסנן קרני uv להגנה מהשמש וניתן להשתמש כבר מגיל שנה.
בזכות המצופים הממוקמים מסביב לגוף בחלקה החיצוני, חליפות הציפה משאירות את הידיים
חופשיות ומשוחררות לצורך תרגול תנועות השחייה.
מוצע במידות שנה-שנתיים, ושנתיים- שלוש ובצבעי ורוד וכחול. 

מחיר לצרכן:200 ש"ח .

מוצרי konfidence נמכרים בישראל ברשתות וחנויות מובחרות לתינוקות וילדים, 
כדוגמת: רשת מוצצים וכד'.

אם תרצו לראות סרטון הדרכה אתם מוזמנים :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה