יום ראשון, 17 במאי 2015

עוגת ביסקוויטים מנצחת . פרווה

מה עושים כשצריך להכין עוגה במהירות , אין זמן ללכת
לקנות מצרכים וגם אין זמן לצנן במקרר?
מה עושים כשהעוגה חייבת להיות טעימה ביותר וגם פרווה
בשביל שפיצית שלי תוכל להנות ממנה (אלרגית לחלב) ?
מכינים עוגת ביסקוויטים .
הרי את כל המוצרים תמיד יש לי בבית ...

אז הנה המתכון שלי לעוגת ביסקוויטים מצוינת ונטולת חלב :

מצרכים :
פתי בר (עדיפות לשני טעמים בשביל שלל טעמים וצבעים),
אינטנט פודינג שוקולד,
אינסטנט פודינג וניל,
2 שמנת צמחית להקצפה,
2 כוסות חלב שקדים
כוס מים חמים עם כף שוקו.

אופן ההכנה:
שופכים לקערה כוס מים חמים עם כף שוקו.

טובלים פתי בר משני הצדדים בתוך הקערה ומסדרים בתבנית
באופן שיכסה את כל התחתית.

מקציפים שמנת צמחית עם אינסטנט פודינג שוקולד וכוס חלב שקדים
לקצפת יציבה .

יוצקים את השכבה הראשונה ומשטחים .

לוקחים פתי בר נוספים עדיפות לטעם וצבע אחר (אני השתמשתי בחדשים
של אוסם- 2 טעמים - שוקולד מריר וקרמל).
מרטיבים בקערת השוקו משני הצדדים ומניחים על שכבת הקצפת באופן
אחיד.

מקציפים שמנת צמחית עם אינסטנט וניל וכוס חלב שקדים לקצפת יציבה
ומשטחים בעוגה לשכבה נוספת .
לציפוי ניתן לעשות ככל העולה על רוחכם.
אני פוררתי פתי בר משני צבעים - שמים בשקית אוכל ועם מערוך נותנים
מכות עד לקבלת פירורים דקים . את הפירורים פיזרתי בצורת שתי וערב
על שכבת הקצפת העליונה.

ניתן לשים תותים/ שוקולד מריר מגורר ועוד .
מספיק שעה במקרר והעוגה נהדרת להגשה.

*המלצה חמה -אם יש לכם ילד קטן תנו לו לעזור לכם בהכנת העוגה,
זמן איכות, פעילות זוגית וחוסך עבודה :)

העוגה מרשימה , טעימה וממש קלה להכנה .
תהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה