יום שני, 12 בינואר 2015

בשם האב

גדלתי בבית דיי פרימיטיבי .
אמא שלי היתה עובדת, מבשלת,מגדלת,מחתלת,מחבקת ואוהבת.
אבא שלי (ז"ל) היה עובד.
כשאבא היה חוזר ארוחה חמה חיכתה לו ,הבית מסודר,
הילדים במיטות ואמא אחת קטנה ממתינה לבואו.
האינטראקציה עם אבא היתה בעיקר בימי שבת - אז הוא הוא היה
מטייל איתנו ואוהב אותנו .
באמצ"ש - רק אמא.
כשחולים - אמא .
כשבריאים - אמא.
באסיפות הורים - אמא,
במסיבות סוף שנה אמא .

גדלתי , התחנכתי הפכתי אישה והקמתי משפחה משלי .
הקן המשפחתי שלי שונה שנות אור מהקן בו גדלתי .
בקן שלי יש ציפור אבא מאוד מעורבת .
בקן שלנו , אבא לוקח להצגות, יורד לגינה , לוקח ומחזיר
מהגן, לוקח לימי הולדת ואפילו משחק עם כל הילדים כשבאים להתארח.
אבא מאוד מעורב.

בעלי היה בחדר הלידה והחזיק לי את היד (עד כמה שהצליח..) ,
בעלי קילח וחיתל מהיום הראשון .
בעלי אפילו בחר את השמות .

כשאני נולדתי - אבא היה בעבודה.
אמא התקשרה מחדר הלידה לספר שנולדה בת .

החיים הם דבר דינמי.
מתקדמים ,דורות משתנים ,אנשים מתפתחים .

אז למה ואיך קורה שכשבעלי יורד לגינה עם הילדים הוא נתקל
בבלטה משופעת - אבן שפה - זו שעוזרת לו לעלות למדרכה עם
העגלה ויש עליה כיתוב ישן וחשוך " לאם ולתינוק" ?
צולם בכניסה לשכונה החדשה בבת-ים (גן העיר)

כל פעם שעברנו דרך השיפוע הנ"ל גיחכנו והסקנו כי מדובר באבן ישנה
אשר נשארה בימי החושך .
היום אני מבינה שיצרן אבני השפה - "אקרשטיין " ממשיך לייצר ולשווק
את אבני השפה הללו .
עצוב , חשוך  ופרימיטיבי .
צולם בכניסה לשכונה החדשה בבת-ים (גן העיר)

אני מקווה שיום יגיע ואנשים יבינו כי במשפחה של שנות ה2000 האבא
הוא דמות שונה מהמשפחות בהן גדלנו.
האבות בדור של היום מעורבים בגידול ונמצאים על תקן אבא
ולא על תקן שייח סעודי.

וכן גם אבא מטייל עם הילדים , מחתל , מאכיל ומשחק.
מגיע גם לו יחס והכרת תודה .

אנחנו חיים בעולם מודרני .
מקווה שייצור ושיווק אבני השפה הללו ישתנה.
ויפה שעה אחת קודם.
זה מתחיל באבני שפה וממשיך לשאר עוולות והדרות אב .
חבל.

*  פוסט זה תוכנן להיות חלק ממהלך של קבוצת הבלוגרים
 של הכוורת, בו משתתפים מעל 40 בלוגים במטרה להוציא
 את אבן השפה בה דובר בפוסט מן השוק. לשמחתנו,
הודיעה לנו חברת אקרשטיין מיד עם העברת הבקשה להסרת
האבן מן הקטלוג כי הם אכן מתכוונים לעשות זאת בהקדם
 והודו לנו על פנייתנו.
אנחנו מסירים בפני אקרשטיין את הכובע על בחירתה לתרום
להורות השיוויונית בישראל ומצפים לראות את האבן מוסרת
 מן הקטלוג בימים הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה