יום ראשון, 4 בינואר 2015

לקנות צעצועים ברשת בסבבה -קידס

כחובבת קניות ברשת אני בודקת כמעט כל אופציה של חנויות באינטרנט .
לא אוהבת במיוחד להגיע לחנות לחפש, להתמהמה,
לעמוד בתור בקופה וכו' ולכן מעדיפה להזמין דרך המחשב.
אין לי גם יותר מדי זמן לזה ....
אוהבת אתרים קלים לתפעול והזמנה וכאלו עם שירות משלוחים.
או בדואר או עם שליח . ככה נוח לי .
לאחרונה התוודעתי לאתר חדש בשם סבבה קידס .

אתר זה הוא אתר חדש המכיל בתוכו משחקים לילדים .
האתר נוח וקל להבנה , מחולק לפי קטגוריות -גילאים/בנים/בנות/
מחירים ואיפילו ניתן לסנן לפי חברות, סוגים ומותגים .

באתר מגוון גדול מאוד של משחקים וצעצועים לילדים מגיל 0
ועד גיל 12 .
באתר סבבה קידס מבטיחים לנו מחירים כמו בשוק ואף זולים יותר.
משיטוט שלי באתר באמת ראיתי שהמחירים דומים למחירי השוק ויש
גם מוצרים במחיר נמוך מהשוק .

כאשר מזמינים ניתן לבחור את אפשרות המשלוח שלנו - בדואר או שירות שליחים
ומי שירצה לחסוך את העלויות יוכל גם לאסוף עצמאית .

על מנת להתנסות בעצמי באתר ביצעתי הזמנה .
השימוש באתר היה פשוט וקל .
בחרתי מוצר של חברת לגו שכבר תקופה רציתי לקנות לבן שלי והנה גם המחיר
היה זול יותר ממחירים שראיתי בחנויות אחרות .

*גילוי נאות - את המוצר קיבלתי כסקירת התנסות וללא תשלום .
בחרתי במשלוח וחיכיתי 3 ימים .
כל כך כיף כששליח דופק לי בדלת ואיני נאלצת להגיע לחנות .
כל כך כיף כשהילד מקבל את המתנה ארוזה ולא בוחר שעה בחנות
ורב איתי שרוצה גם כזה וגם כזה .
לדעתי זה שירות מעולה ונוח .
אני אהבתי .
כנסו לאתר ותתרשמו בעצמכם :  http://www.sababakids.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה