יום חמישי, 8 בינואר 2015

קולנוע 4 מימדים ביס פלנט 4DX -חוויה חושית מיוחדת

השבוע בשיא הסערה שפקדה את אזורנו קיבלנו
הזמנה לסרט "חטופה 3" ביס פלנט 4DX .
נתחיל בזה שלסרט חטופה גם בשלג כבד הייתי הולכת.
אחרי שאני בציפיה לחלק ה3 מאז שראיתי את השני
לא עניין אותי במיוחד מזג האויר .אני צריכה לראות את החלק השלישי.
אז הגענו .

יס פלאנט בראשון לציון הוא מרכז קולנוע גדול המשלב בתוכו אולמות רגילים ,
אולמות VIP ,בתי קפה, מסעדות, ברים ועוד. מרכז בילוי בפני עצמו.

את הסרט ראינו באולם 4DX .
מה זה ?
זה אולם 4 מימד . כמו התלת מימד שאנחנו מכירים רק בתוספת חושים נוספים ,
למשל -הכסאות באולם הם כמו ספות גדולות אשר מתנועעות לפי הסרט -מעלה ,
מטה ולצדדים ויש גם רטט בכסא ובדרגש הרגליים .

חוש ריח - על פי צרכי הסרט משתחררים ריחות באולם - למשל כאשר היתה שריפה
בסרט באום היה ריח שרוף .
באותו ההקשר של שריפה היה גם עשן באיזור המסך בזמן הקרנת קטע השריפה.
בכסאות יש גם צינורות אויר שאינם נראים לעין ובקטעים מסוימים פולטים אויר
לעורף שלנו להמחשת קטע מסוים בסרט (מעולה ברגעי מתח!)
כך גם בנושא מים - בקטעי גשם יש טפטוף מים באולם (אל תלחצו זה טפטוף קל -
אין צורך במטריות) .
הגימיק מקסים , אני אישית מאוד אוהבת את הרעיון .
בפעם הראשונה שצפיתי בסרט 4 מימד היה בדיסני ברה"ב וכבר אז התאהבתי
ברעיון .
החוויה ממש מעצימה לנו את ההרגשה כאילו אנחנו בתוך הסרט עצמו .

מבחינת המחיר - המחיר די יקר- 60 ש"ח לכרטיס , אך לחוויה חד פעמית
(הרי לא כל יום הולכים לסרט 4DX ) המחיר בסדר . בכל אופן אני תמיד
ממליצה להתעדכן עם הנחות וועדים /ארגונים/כרטיסי אשראי.

אני אהבתי .
ולגבי "חטופה 3" - סרט מעולה !
ליאם ניסן כהרגלו - שחקן מצוין , העלילה היתה ידועה מראש, המשחק
מעולה . סרט מומלץ .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה