יום שני, 15 בדצמבר 2014

ימי הולדת ממותגים בניקניים


יש מי שיגיד שחבל שלא כל יום יום הולדת ויש מי שיגיד (כמוני ) שטוב
שיום הולדת יש רק פעם בשנה.
הסיבה שיום הולדת פעם בשנה מתאים לי ולא כל יום היא שימי הולדת מבחינתי
זה הפקה גדולה .
ההפקה כוללת שולחנות מתוקים מלאים בכל טוב ומלא אורחים שיהנו ויחגגו איתנו.
עד כאן הכל טוב - אז למה רק פעם בשנה ? כי הפקה כזו לוקחת לי ה-מ-ו-ן זמן מראש
להכנה .
אני מאלו שקופצים מחנות לחנות וקונים בכל מקום פריט על מנת להשיג את היפה
ביותר בעלות הנמוכה ביותר.
בהפקת יום הולדת מעבר לאוכל והמתוקים צריך את היופי של התפאורה - העיצוב של
השולחנות .
לפני הכל אני מחליטה (בדר"כ הילדים מחליטים) מה נושא היומולדת ולפי זה אני
מכינה את הכל .
הבעיה הגדולה מבחינתי היא המיתוג שכל יום הולדת אני צריכה למצוא מי שיעשה לי
את הגרפיקה ומי שידפיס לי ... אז לרוב אני מוותרת .
למשל את יום ההולדת שנה של הקטנה שלי עשיתי יומולדת מיני מאוס .
רוב ההשקעה היתה באוכל ובמתוקים ועל המיתוג ויתרתי כי לא ממש מצאתי ולא
הספקתי להכין.

השנה אני לא אוותר .
הסיבה היא שגיליתי אוצר - גיליתי את חברת ניקניים .

החברה הינה חברת מיתוג המאוחדת עם בית דפוס פפירוס וביחד הם יוצרים
מוצרים שונים ומקסימים .
באתר של ניקניים ניתן לראות מוצרים מעלפים כמו ספרים בהקדשה אישית,
קופסאות אוכל עם מיתוג אישי, מדבקות , אלבומים ועוד .
לאחרונה השיקו בניקניים מוצר חדש - ערכות יום הולדת ממותגות.
כך במקום לשבור את הראש ולקפוץ מנותן שירות אחד לאחר ניתן להזמין
מניקניים כבר את כל החבילה .
מקסים !
הנה כמה דוגמאות לשולחנות ממותגים של ניקניים :


שולחנות ממותגים מתאימים לא רק לימי הולדת אלא לכל אירוע - ברית/ה,
בר מצווה, אירועי חברה ועוד .
אני אהבתי את הרעיון :)

אז אם אתם מתכננים אירוע כלשהו - כנסו לאתר ניקניים ותראו מה יש
להם להציע .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה