יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

הדור החדש של בובות השינה הקסומות של cloud-b

כבר סיפרתי לכם בעבר על בעיות הרגלי השינה של הילדים שלי.
גם סיפרתי לכם שאחד הדברים שעוזרים לי לעזור להם לישון זהו
צב השינה של cloud-b .
העניין הוא שמאז עבר קצת זמן ולמעט הריבים על הצב (מי ירדם איתו הלילה)
אנחנו ישנים טוב הרבה יותר .
עד לפני חודש שפיצית עברה ממיטת התינוק שלה למיטת מעבר .
כן סיוט של כל הורה - ברגע שפעוט עובר ממיטת תינוק (כזו עם סורגים
שאי אפשר לצאת ממנה) למיטת מעבר /מיטת נוער- כזו שאפשר לצאת ממנה
בקלות, הופכים חיינו ולילותינו לסיוט מתמשך .
כבר חודש שכל לילה באיזשהו שלב גמדה קטנה מגיעה אלי למיטה ורוצה לשחק .
זה ס-י-ו-ט !
אז מחזירים אותה למיטה והיא יוצאת שוב ,ומחזירים ולאחר שעה היא שוב אצלי
במיטה .
בשלב מסוים מתייאשים ומחליטים להשאיר אותה אצלנו במיטה .
ואז קרה נס טרום חנוכה .
מחברת cloud-b הביאו בובות שינה חדשות ופיצית שלי קיבלה את צפרדע
השינה במתנה .
כהרגלי הייתי סקפטית - עד כמה הצפרדע הזו תעזור לי לחזור ללילות רצופי שינה?
וכהרגלי הופתעתי באמת מכוחה של הבובה .
מדובר בבובת צפרדע , רכה,פרוותית ונעימה אשר בבטנה יש נורות קטנות היוצרות מעין
מנורת לילה עם אור נעים .

לבובה יש כפתור בכף היד איתו אנו יכולים לבחור איזה צלילים נרצה ואם נרצה רק
תאורה ללא צלילים.
בכף היד השניה כפתור וויסות ווליום .
פיצית קיבלה את הבובה החדשה ורק מההתלהבות לא רצתה לצאת מהמיטה (כבר נחסך
ממני התסריט של תחילת הערב בו היא יוצאת מהמיטה ואני מחזירה אותה פנימה וחוזר
חלילה).
לאחר מכן היא בדקה את הכפתורים והתכווננה על הצלילים שהעדיפה - קולות לילה .
צלילי הלילה מלווים ברעשי רקע ליליים . צרצרים וצפרדעים ומעט רוחות .
בנוסף ישנה האופציה למנגינה נעימה ומרגיעה .
פיצית נרדמה במהירות שיא .
אח שלה (שבדר"כ נרדם לפניה) נותר ער עדיין . הוא טוען שזה בגלל שאין לו צפרדע
מרדימה גם כן . לאחר שהוזכר לו כי הוא קיבל את הצב- החליט גם כן להרדם.
אז שוב אני ממליצה בחום רב על בובות השינה של cloud-b .
לחברה כמה סוגי בובות כאשר כל אחת מהן יפה , נעימה , איכותית ובעלת ערך מוסף
שונה .

לכל בובה יש תוספות התורמות לחושים של פעוטות . חוש המישוש, שמיעה,ריח
וראיה .יש אפילו בובה עם צליל המדמה פעימות לב . מתאים לתינוקות רכים -
מדמה את אמא בקרבת מקום.
ישנן בובות עם שילוב התוספות - גם מנגנות וגם מאירות וכו'.
בקולקציית הבובות של cloud-b  יש את צבי השינה (האהובים עלינו ), כבשת השינה,
ג'ירפת השינה, מכונית שינה , חיפושיות וצפרדע השינה .

עולם קסום של בובות עם פיתוח מעולה של תרומה לשינת הפעוטות .
אנחנו מאוהבים לגמרי .
בסרטון הבא תוכלו להתרשם מצלילי צפרדע השינה כפי שהיא אצל הפיצית
האישית שלי במיטה .
נא להתעלם מהנחירות הקטנות של פיצית .

עמוד הפייסבוק של  cloud-b

את  הבובות הגאוניות הללו תוכלו לרכוש באתר cloud-b
ושיהיה לנו לילות שקטים מלאים בחלומות מתוקים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה