יום שני, 4 באוגוסט 2014

הוואי זה כאן :)

מכירים את הפרסומות של הוואי של נשים יפות באיזור טרופי ?
עם קוקוסים, אננס, מפלים ונופים מעלפים ?
אז תחשבו על זה ועכשיו אני אספר לכם על החידושים של הוואי
למקלחות הבאות שלנו  :)
 

בחברת הנקל ביוטי קר (beauty care ) השיקו סדרת שמפונים חדשה
לשיער דק או חלש-סדרת הוואי קרטין .
קרטין היא קבוצת חלבונים אשר בונה את השיער / ציפורניים בגוף .
תוספת החלבונים הללו בשמפו תורמת לחיזוק סיבי השיער בנקודות החלשות
ובונה ומגנה על השיער החלש .
התנסתי בשמפו והמרכך מהסדרה החדשה  בשבוע האחרון ואני יכולה לספר
כי לאחר החפיפות השיער שלי נעים ורך עם נפח וברק .
יתרה מכך אני חייבת לציין כי השמפו ריחני מאוד והניחוח נותר על השיער
גם לאחר היבוש ולאורך זמן .
ממליצה לכם לנסות .
גילוי נאות- השיער שלי אינו בשיא הבריאות ואני עושה בקביעות החלקת
שיער יפנית -יוקו סיסטם .


ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארמים.
מחיר לצרכן - כ15 ש"ח .

אספר לכם גם על סדרת סבונים מוצקים חדשה מבית הוואי -
סבוני cream&oil עם שילוב שמני הזנה וקרם לחות .
האמת היא שרובנו כבר עברנו לסבון נוזלי . הרעיון לסבן את הידיים עם
סבון שלפנינו מישהו אחר השתמש פחות קוסם לנו .
מעדיפים להשתמש בנוזל משפריצר .
אממה לאחר שהתנסיתי בסבונים המוצקים אני באמת חושבת שהם
נעימים ויעילים ,נוחים ומותירים את העור לח ,רך וריחני מאוד.
לכן אני ממליצה לשים באמבטיה הפרטית סבון מוצק לשימוש אישי
וסטרילי וכך תוכלו להינות מהסבון ללא חשש שמישהו אחר ישתמש לכם :)
אגב - עד השימוש ממליצה לשים את הסבון בארון הבגדים - הוא מבשם
את הבגדים בצורה נהדרת :)

סדרת הסבונים מוצעת בשני ניחוחות- אל סבון מגנוליה בתוספת פרוטאין משי
ואל סבון קוקוס בתוספת חמאת קקאו .
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארמים .
מחיר מומלץ לצרכן - כ-17.90 לרבעיית סבונים .

למי שבכל זאת מעדיף ג'ל רחצה בחברת הנקל ביוטי מביאים לנו את
הוואי ג'ל רחצה  vitamin&power .

מדובר בסדרה הכוללת 2 סוגי ג'ל רחצה וסבון מוצק אשר רווים בוויטמינים
מקבוצת הוויטמינים B ו- C .
וויטמינים אלו מסייעים בטיפוח העור ובחידושו .
הג'ל מגיע בבקבוק של 750 מ"ל ומחירו כ- 16.90 ש"ח .

בנוסף הושק גם שמפו מיוחד - שמפו הוואי ספורט אשר מיועד לסקטור הגברי.

השמפו משולב לשיער ולגוף (בדיוק כמו שגברים אוהבים ...) ומועשר
קרניטין T ופרוטאין .
השמפו מעניק לשיער חיזוק ורעננות מיידית .
מגיע בבקבוק של 700 מ"ל ומחירו כ- 15.90 ש"ח .

תיהנו :)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה