יום שלישי, 20 במאי 2014

מלון לאונרדו אשקלון מרשת פתאל

בסוף השבוע האחרון הוזמנתי לסקר את מלון לאונרדו באשקלון מרשת פתאל.
הדבר הראשון שקפץ לי לראש היה - מה יש לעשות באשקלון ??? אמנם זה כיף
כי הנסיעה קצרה אבל מה אפשר לעשות במלון באשקלון ....
אז בשביל לגלות ארזתי את הבעל והילדים והדרמתי .
הנסיעה מהמרכז (בת-ים) ועד לאשקלון לקחה 40 דקות .
כיף להתחיל נופש בנסיעה קצרה בלי שהילדים מאבדים סבלנות.
הגענו למלון ששוכן מרחק הליכה מטיילת אשקלון.

המלון נראה בוטיקי ואלגנטי עם קבלת פנים נעימה , לובי חמים וטרקלין עסקים
מזמין ומגרה עם נשנושים ושתיה ,מחשבים ואינטרנט .

למלון 131 חדרי אירוח כאשר כולם חדרים המותאמים לזוג +2 מקסימום .
המלון שופץ וחודש עם מחשבה על כל הפרטים הקטנים .
עלינו לחדר שלנו לשים את הדברים .
בלובי הקומה יש חלון ענק המשקיף לעיר ולבתים צמודי הקרקע מול המלון.
המראה מהמם -ממש ציור, מזכיר לי מראות מאוד שראיתי בארה"ב.

נכנסנו לחדר.
החדר יפהיפה !!! הכל חדש , נראה כמו חדר שינה שבשמחה הייתי גרה בו .
החדר בצבעים לבן ,אופוויט וירוק , נקי ומסוגנן ,האמבטיה חדישה עם עיצוב מודרני
אפילו הכיור מהמם עשוי זכוכית ירוקה . לא משהו שרואים בכל מלון.

המרפסת פונה לים (כל המרפסות פונות לים - חלקן גם לבריכה) .
הנוף משגע. רצועת חוף בתולית ומרינה ומצד שני טיילת ורצועת חוף
מלאה באנשים.
 

עלינו על בגדי ים וירדנו לבדוק את המלון .
התחלנו עם הבריכה .
הבריכה גדולה , משני צדדיה ישנם יחידות גזיבו נוחות ביותר(אפילו יותר
מדיי נוחות)עם כריות וצל . הנוסף מיטות שיזוף בשמש (שמשיות יכל להיות
יעיל בשעת עומס בבריכה).
                                                 בתמונה: קשת זאבי מהבלוג- קשת אוהבת ואני .
ישנה בריכת ילדים קטנה ובסופי שבוע ישנם גם מתנפחים מגניבים לילדים .

לאחר הבריכה ירדנו לבדוק את מועדון הילדים .
כמי שחשוב לה מאוד נושא הילדים במלון אני יכולה לתת ציון מאוד גבוה
למועדון הילדים .
המועדון חדש ומאובזר היטב עם אטרקציות, משחקים ופינות לכל הגילאים .
פינות ישיבה ומשחק,

במת הצגות ותיאטרון בובות
 

ואפילו ג'ימבורי עמוס בנדנדות, בריכת כדורים , מגלשות ועוד.

הכל חדש !
הרבה זמן לא ראיתי משחקיה כל כך יפה ומושקעת במלון .
בשבוע הבא יפתח במועדון גם חדר פעילות לבני נוער עם משחקי מחשב
ומסך (wii וכדומה).
לאחר הפעילויות עלינו לנוח וירדנו לארוחת הערב .
האוכל היה מעולה . שפע של מזון - סוגים שונים ,מגוונים וטעימים .
 

גם הקינוחים היו מעולים .

סגרנו את היום עייפים , שבעים ומרוצים .
בבוקר פקדנו שוב את חדר האוכל (עדיין שבעים מהארוחה
של ליל אמש) .
הבת הקטנה שלי אלרגית לחלב ובארוחת בוקר חלבית אני בדר"כ
מאוד לחוצה שמא לא יהיה לה מה לאכול .
ניגשתי למנהל המטבח והסברתי לו את המצב והוא שאל לגילה
ושאל מה היא אוהבת ושאמרתי פירות הוא נכנס למטבח והוציא
לי צלחת פירות מלאה כל טוב והכל טרי נחתך על ידו ללא חשש לחלב
אגב - הוא לא ידע שסיקרתי את המלון כך שמה שעשה יעשה לכל אדם
ולא רק למי שכותב על המלון . זה לא מובן מאליו !
הוא אפילו הזמין אותי להכנס למטבח ולבדוק אזהרות אלרגנים על הג'חנון
ששאלתי אם חלבי או פרווה . מקסים. מעריכה עד מאוד.
ארוחת הבוקר היתה מגוונת עם המון גבינות , לחמים , מנות חמות
וסלטים טובים .

סיימנו ויצאנו לבלות במלון .
במלון יש חדר כושר קטן וחביב, ספא עם טיפולים ,בית כנסת ואולמות אירועים .
ניתן לערוך אירועים במלון , כנסי עסקים ועוד.

מסקנות שלי :
המלון מקסים ויפה, האוכל מצוין ויש מגוון פעילויות לילדים .
הנסיעה קצרה ונוחה ובאשקלון מסתבר יש הרבה מה לעשות -משיטוט
קל באתר עיריית אשקלון ניתן לראות מגוון אתרים תיירותיים ,
מרכזי קניות ופעילויות .

מזמינה אתכם להגיע ולהנות בעצמכם :)


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה