יום ראשון, 6 באפריל 2014

בא לכם סושי ?נסו את המון (moon) בבוגרשוב תל-אביב המלצה חמה שלי .

אתמול עבר עלי יום קשה בלשון המעטה .
בסוף יום שכזה יש שתי אופציות - או ללכת לישון ולקוות שמחר יהיה יום טוב יותר או לאכול משהו טעים ומנחם.
לטעמי יש הרבה מאכלים מנחמים אבל סושי מנחם אותי הכי טוב .
אספתי את היפה בנשים - הגברת הראשונה ,אמא שלי ושמנו פעמינו אל המקום האהוב עלי - המון (moon) בבוגרשוב.
המארחת הושיבה אותנו על הבר והזמנת המנות הוטלה עלי שכן אני פוקדת את המקום אחת לרבעון לפחות .
אמא שלי התרשמה מהסושי בר וכל מה שרץ לה על המסוע מול העיניים .
הזמנתי את המנות וישבנו בציפיה .
קודם כל הגיע המרק . מרק מיסו - 14 ש"ח .
 
טעים עד מאוד . בנאלי ועם זאת שונה ממקומות אחרים.
ואז הגיע הסושי.
 בלק ממבה סלמון  38 ₪ :
 כדורי אורז מוקפים בסלמון ,עם קוביות סלמון ,טונה ובס בתיבול פיקנטי מעל.

 סלמון בפנקו 36 ש"ח :
סלמון צלוי, פנקו מסביב וספייסי מיונז.

סלאוואז - 41 ש"ח :
סלמון צלוי , סלמון ,אבוקדו,מלפפון, עגבניה,עירית,גבינת שמנת ומעל ביצת עין שליו.

מיקס פלמינגו 43 ש"ח :
מילוי מיקס סלמון , טונה ובס פיקנטי עטוף בסלמון וטונה עם ביצי סלמון וטוביקו.

ביצי סלמון ניגירי 21 ש"ח   :
אורז עטוף בסלמון עם ביצי סלמון בטופ.

כל מנה היתה טעימה יותר מקודמתה .
הדבר הבולט במיוחד במון הוא שלא חוסכים בדגים . כל מנה מלאה בדגים טריים וטעימים .
המנה הטעימה במיוחד (כולן טעימות ביותר ) אך הטעימה הכי הכי מבחינתי היא הסלאוואז. מנה מיוחדת
ומומלצת ביותר. שילוב הטעמים נדיר.

דבר נוסף ומקסים במון הוא שישנה עמדה מיוחדת לנשים בהריון .
בעמדה זו לא נכנסים דגים חיים וכל הכלים נקיים ביותר. מקפידים מאוד על סטריליזציה בעמדה .

המסעדה מומלצת ביותר מבחינת טעמים , מחירים ושירות .
אני - כהרגלי יחזור לשם !
אגב למי ששאל - מיד לאחר הביס הראשון מצב רוחי התרומם מעלה גבוה ושכחתי את תלאות היום שהיה .
ממליצה בחום .
מון - בוגרשוב 58 תל אביב .
תיהנו :)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה