יום ראשון, 6 באפריל 2014

ורדינון - קניות לחג בלי לצאת מהבית .

 בשני חגים עיקריים אנחנו משקיעים במתנות בדרך כלל , ראש השנה ופסח.
תמיד בתקופת החגים לכל חנות שתיכנסו תיתקלו בעשרות אנשים שהגיעו לאותה המטרה כמוכם - או לחדש
את הבית או לרכוש מתנות לחג.
בתקופה העמוסה הזו אני פחות אוהבת לצאת לשופינג וזה כי אני מאבדת סבלנות בדוחק ובחוסר אנשי הצוות
שיעזרו בבחירת המוצרים והסברים ולכן אני מקפידה לעשות את הקניות שלי הרבה לפני החג ולא בסמוך לו.
 היתרון הכי גדול הוא ההימנעות מהתורים בקופות .
והנה לחג האביב שמתקרב בצעדי ענק הזכירו לי כי יש גם אופציה אחרת. ישנה האופציה לקנות מתנות לחג -
לעצמי או למארחים בלי כל הבלאגן , האנשים ,הדוחק וההמתנה.
ישנה האופציה להכנס לאתר קניות מקוון , להתרשם, לבחור ולהזמין מתנות והן גם יגיעו עטופות בצורה מקסימה
 ביותר וכל זה תוך 3 ימים בלבד ועם פתק החלפה !!
נשמע חלום אה?! אז זהו שזו המציאות .
באתר ורדינון -נעמן יש אופציה אחרת. יש לנו את האפשרות להכנס לאתר ולראות מתנות מקסימות אשר אפשר
לברור לפי תקציב / סוג המתנה / למי מיועדת המתנה / מבצעים/ לאמבטיה/למטבח /לסלון ועוד כל מיני אופציות
נהדרות.
בסיום הביקור באתר ולאחר שהעברנו לסל את המוצרים שבחרנו מגיע זמן התשלום - ללא המתנה בקופות
 ואז בוחרים גם באופציית האריזה.
המתנות נארזות בקפידה עם אריזה יפהיפיה ובנוסף נאטמות בפצפצים וניירות בכדי להבטיח מקסימום זהירות
והתנה מגיעה במצב שלם ונפלא ישירות אליכם .
אני קיבלתי לסקירה סט לתה יפני עם שישיית כוסות . הסט נארז בצורה מקסימלית והגיע בשלמותו ובאריזה מהממת.



מסקנות -
-אתר הקניות אונליין של ורדינון ונעמן מקסים וקל לתפעול והזמנה .
-המוצרים והמתנות במחירים סבירים ונוחים וניתן למצוא מתנות בכל תקציב.
-המתנות נארזות בצורה בטיחותית ויפה.
-ניתן להחליף מוצרים גם אם נקנו בשירות האונליין ונשלחו עם שליח.
-המשלוח מהיר ואם קונים בסכום מעל 199 ₪ המשלוח הוא חינם .
-הטבה מעולה למי שיזמין עד ה-10/4/14 - 35 ₪ מתנה לרכישה באתר ורדינון ואתר נעמן ויש כפל הטבות .
מה שעליכם לעשות זה לפני הזנת פרטי התשלום מזינים קוד קופון like35 ומקלים את ההטבה.
אז כנסו ותתרשמו בעצמכם  ואל תשכחו להשתמש בקוד שובר הטבה .הוא שווה !
תיהנו :)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה