יום ראשון, 6 באפריל 2014

פוקס הום - מגוון מתנות לחג שכל אחד ישמח לקבל

לקראת פסח המתקרב כולם באטרף של נקיונות הבית, בישולים , קניית בגדים חדשים וקניית מתנות לחג .
השנה אני לא מארחת אלא מתארחת ולכן קניית מתנות היא מנת חלקי .
קיבלתי מפוקס הום מתנת התנסות - 200 ש"ח לרכישה באחד מסניפי הרשת .
אני חייבת לציין שאני אישית רוכשת הרבה בפוקס אך מעולם לא רכשתי בפוקס הום .
יום שישי בצהריים לקחתי את אמא שלי היקרה איתי לפוקס הום סניף ג'י ראשון לציון שתבחר לעצמה מתנת חג .
הסניף היה מלא באנשים שבאו לאותה המטרה-לחדש ולהתחדש לכבוד חג האביב.
הסתכלות ראשונית אני רואה כי החנות מלאה בפריטי נוי ,מטבח , סלון וטקסטיל .
החנות צבעונית ויפה והמחירים הבולטים - סבירים לחלוטין.
ניתן להרכיב מתנות יפות במחירים שמתאימים לכל כיס.
מחלקת המטבח - מעוצבת לפי צבעים ודוגמאות -
 


מחלקת הטקסטיל גם כן יפה מזמינה וצבעונית -
התלבטנו על מה ללכת- מצעים יפים(שהיו יקרים מדי לטעמי) או פריטים למטבח. נפל הפור - פריטים למטבח .
מצאנו סט מקסים -אני חושבת שהרכיבו אותו רק בשביל הדוגמה ואמא שלי התאהבה בו.

הסט מורכב מסיר (100 ש"ח ) ,מחבת (79.90 ש"ח ) תרווד (28.90) מצקת(28.90) ,מגבת מטבח(18.90 ש"ח )
וסט 2 כפפות (24.90) .
סט מקסים ואיכותי .
אמא שלי התחדשה לה לחג .

בקופות היה תור - אבל אין מה לעשות - גם שישי בצהריים וגם תקופת חגים ...
שימו לב - עד סוף החודש (30.4.14) יש מבצע מעולה בכל סניפי הרשת - מוצר שני ב50% הנחה .
שווה !!!
יש לציין כי אף על פי שהחנות היתה עמוסה באנשים - היו המון אנשי צוות שהסתובבו ועזרו לכולם !
ממליצה לכם להיכנס בעצמכם ולבדוק :)
לבדיקת הסניף הקרוב לביתכם - פוקס הום .
תיהנו :)

תגובה 1:

  1. תמונות מהממות! האמת שאני תמיד קונה שם כלי מטבח. אולי כדאי לבקר אותם שוב לפני החג חח

    השבמחק