יום שני, 31 במרץ 2014

הקפה של מיכל

בשבוע שעבר חגגנו החצי שלי ואני 6 שנים להיכרות ביננו .
את התאריך הזה אני לא אשכח שכן זה יום הולדת של בת משפחה אהובה ובזמן החגיגות הוא צלצל ושאל
אם נוכל להיפגש, אז אמרתי לו שיאסוף אותי ממסיבת יום ההולדת. את התאריך הזה הוא לא שכח וטרח
לכתוב לי גם השנה כמו כל שנה שהוא מודה על היום הזה שבו חייו השתנו לטובה .
לכבוד חגיגת ה-6 להיכרות החלטנו לצאת לערב זוגי רומנטי והמקום הנבחר היה קפה מיכל בדיזנגוף ת"א.
מכיוון שאני מכירה קצת את תל אביב והנפשות הפועלות החלטנו מבעוד מועד לא להתעכב על חיפוש חניה
ולהיכנס לחניון באזל הקרוב - מרחק 7 דקות הליכה .
הגענו לקפה מיכל.

בית הקפה ממוקם על ציר דיזינגוף שהוא ראשי ,עמוס תחבורה ותחבורה ציבורית . בדרך כלל לא מקום אידאלי
לדייט רומנטי אך בקפה מיכל מיד כשנכנסים מרגישים איך האוירה משתנה והופכת אישית ושקטה .
בבית הקפה ישנם מעט שולחנות של 4 אך כל שאר השולחנות הינם זוגיים.
השולחנות מדברים רומנטיקה בעצמם.

המתחם כולו מוקף צמחיה כך שאת התחבורה והרחוב לא מצליחים לראות מהמקום בו ישבנו .
ברקע התנגנה מנגינה שאהובה עלי מאוד-הג'יפסי קינגס (כאילו מישהו ביקש במיוחד עבורי את
הפליי ליסט) והווליום היה מספיק חזק בכדי למנוע מאיתנו לשמוע אוטובוסים וצפירות של מכוניות אך לא
גבוה מדי ולא הפריע לנהל שיחות ביננו.

המלצרית הגישה לנו את התפריטים ועיינו בהם . המנות נשמעות טעימות - מזמינים.
למנות ראשונות הזמנו :
חציל בתנור - עם טחינה וגבינת פטה וטוויסט קטן - ברוטב היו פלפלונים ומסביב תמר מג'הול.

מנה טעימה , הפלפלונים שבהתחלה הפחידו אותי התגלו כחריפים וממכרים והתמר שהיה נראה לי כל כך
מיותר התגלה כלהיט ענק והכרחי להורדת החריפות של הפלפלים.
סביצ'ה דג ים  על מצע סלט של צנוניות,אבוקדו ובצל ירוק ברוטב חמצמץ וטעים.

מנה מעולה ! ממליצה בחום .

למנות עיקריות הזמנו :
ניוקי גורגונזולה

מנה גדולה ויפה , הרוטב נהדר , הניוקי היו מעט תעשייתיים לטעמי .
סלט קיסר

סלט גדול ויפה , פשוט אך טעים מאוד .

המלצריות ניגשו והתעניינו לגבי טיב המנות ותוך כדי סיפרו לי שבבית הקפה מוכרים תכשיטים
עבודת יד של מעצבות מקומיות. אז צילמתי לכם שתראו כמה זה מקסים .

לסיכום אומר כי קפה מיכל זהו בית קפה מקסים ורומנטי , עם אוכל טעים ואווירה מצוינת .
אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם .
קפה מיכל - דיזינגוף 230 תל אביב .
במקום מוגשות גם ארוחות בוקר ועסקיות צהריים.
תיהנו :)
***הייתי אורחת המקום אך חוות דעתי הינה אובייקטיבית לחלוטין . כמו בכל מקום . לטב ולרע . ***

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה