יום ראשון, 23 במרץ 2014

ארונות הראל -איכות ומחירים טובים כן הולכים יחד

בגלל מצוקת הדיור היום בונים דירות קטנות... דירת 3 חדרים היום יכולה להסתכם ב60 מטר ...
כל החדרים הם קטנים ולכן יש צורך בפתרונות איחסון יצירתיים.
אמא שלי חזרה מחנוכת בית של קרובת משפחה וסיפרה כי הדירה מאוד קטנה אך מעוצבת בטוב טעם.
כל הדירה מלאה בפתרונות איחסון יצירתיים מודרנים וכשנכנסה לחדר הילדים התפעלה מהעובדה
שלא הכניסו טלוויזיה לחדר . בעלת הדירה צחקה ואמרה - נראה לך שהילדים שלי יסכימו שלא תהיה
להם טלוויזיה בחדר ? לחצה על השלט והפעילה את הטלוויזיה אשר באורך פלא נדלקה על גבי הארון
בגדים.אמא שלי סיפרה בהתלהבות עד כמה הרעיון גאוני וחסכוני (מבחינת מקום) לי זה היה נשמע מופרך,
עד שבשבוע שעבר ביקרתי בסניף של ארונות הראל .
לרשת כמה סניפים ואני ביקרתי בסניף ברחוב הרצל בתל אביב .
בשיחתי עם שירי - מנהלת החנות סיפרתי לה על המקרה והיא צחקה - אמרה שאכן זה אמיתי , היום יש
מסכים המשדרים מהארון.
שירי עשתה לי סיבוב בחנות והסבירה על פתרונות האיחסון שקיימים אצלם והיתרונות שבארונות הראל.
הרשת קיימת כ-40 שנה ולאט לאט מתרחבת .
בארונות הראל עושים ארונות עץ, זכוכית במיטב חומרי הגלם ועיצובים יפים מאוד.

הרשת פיתחה את שיטת ה-ACS שכולל מיקום 5 צירים בכל דלת, בשונה מחברות אחרות. פיתוח זה הוא
משמעותי ותורם רבות ליציבות הדלת, מסייע במניעת "בטן" בדלת ובהקטנת הלחץ על הצירים.
הרשת עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות גם בתחום ארונות ההזזה, בזמן שחברות אחרות משתמשות בציפוי
מדבקה מאחורי דלתות הזכוכית על מנת למנוע נפילת רסיסים ופציעה בעת שבירת הזכוכית (הרסיסים נשארים
דבוקים למדבקה) בהראל חושבים כיצד ניתן למנוע את שבירת הזכוכית מלכתחילה ומדביקים לכל אורך
הזכוכית - פלטת סיליקון שלמה.
כששאלתי את שירי האם זה בטיחותי לשים ארון עם דלתות זכוכית בחדר ילדים היא ענתה שזו זכוכית מאוד
עמידה וילדים לא יצליחו לשבור אותה, עניתי - כנראה את לא מכירה הרבה ילדים... בעזרת כדור (כן..אצלי
משחקים עם כדור בתוך הבית ) אפשר בקלות לשבור ארון זכוכית,אז שירי בלי להתבלבל לקחה מוט ברזל
וחבטה בארון. לא. הוא לא נשבר . נדהמתי.
שירי הראתה לי את שאר פתרונות האיחסון -

ארון נעליים,

קולב גבוה שמתכוונן מטה,

מסילת קולב לארונות צרים - פיתרון איחסון תליה


העיצוב בארונות הראל מודרני ויפה- את רוב הארונות המוצגים הייתי מציבה בביתי בשמחה
והמחירים - נוחים לכל כיס (שוב, מדובר במחירי ארונות ולא מחירי בגדים...)
ממליצה לבקר, להתרשם ולשמוע .
איכות , שירות ומחירים טובים - זה קיים ולא רק באגדות.
ארונות הראל - אתר   , בידקו מה הסניף הקרוב לביתכם ובקרו בו.
תיהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה