יום שני, 3 במרץ 2014

מי זוכר את מאיה?

כשהייתי קטנה אהבתי המון סדרות ותוכניות לילדים.
אהבתי את פוני קטן , דובוני אכפת לי , היער הירוק , דרדסים ,גברת פלפלת , הדבורה מאיה, הלב ועוד.
בתקופה ההיא תרבות צפיה בטלוויזיה היתה שונה מהיום, היתה תוכנית אחת או 2 מקסימום ביום. וזה התאים
לסדר היום שלנו כי היינו חוזרים מהגן צופים בתוכנית ויוצאים לשחק בחוץ עם חברים .
היום זה קצת שונה, היום לצערנו ילדים רואים יותר מדי טלוויזיה ופחות חברים ומשחקים פיזיים.
אני מנסה עד כמה שאני יכולה - להגביל את הילדים שלי בצפיה. אני בעד מידתיות. תוכנית אחת ביום -מקסימום
שתיים זה בסדר ואז להתפנות למשחקים עם חברים (או איתי..)
למה אני מספרת לכם את זה ? כי לאחרונה קיבלנו משחק חדש לסקר - סלקל לבובה של הדבורה מאיה.
כשאני שומעת את השם הדבורה מאיה מיד עולה לי לראש השיר -
איזה כיף זה נוסטלגיה ....
התוכנית המקסימה חזרה לפני כמה שנים לשידור בטלוויזיה בערוץ הופ, וממש לאחרונה שודרגה בגרפיקה
מודרנית.
לכבוד חזרתה למסך והגרפיקה המודרנית שחודשה חברת הנסיך הקטן משיקה ליין צעצועים חדש ממותג במאיה הדבורה.
הסל-קל / כסא לרכב שקיבלנו ,קטן וקל , נוח לנשיאה לילדים.

הבת הקטנה שלי ממש התאהבה בו ומהרגע שקיבלה אותו היא משחקת בו.


יש לציין שהאחיזה מאוד נוחה ליד של פעוטות והסל קל עצמו קליל .
 בין שאר הצעצועים של הדבורה מאיה שהושקו ניתן למצוא עגלה לבובה (199.9 ₪),טיולון מטריה (79.9 ש"ח )
וערכה הכוללת כסא אוכל,טיולון , לול ונרתיק לנשיאה(249.9 ש"ח )
הסלקל עולה -59.9 .
אנחנו אהבנו ולכן ממליצים :)
ניתן להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633
 http://www.littleprince.co.il

תהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה