יום שלישי, 18 בפברואר 2014

פרנג'ליקו שפיים

בדרך חזרה מהצפון הביתה עצרנו במרכז הקניות בשפיים.
מרכז מסחרי פתוח ודי גדול. בדר"כ אנחנו מגיעים לשם או כשחוזרים מהצפון או בשבתות
כשמחפשים מרכז קניות פתוח .במרכז הרבה חנויות לשופינג ומסעדות .
היינו ממש רעבים ונכנסנו למסעדת פרנג`ליקו . 
את השם פרנג`ליקו אני מכירה כי יצא לי לראות דוכן סושי בקניון בחיפה לא מזמן .
המסעדה גדולה עם הרבה מקומות ישיבה - גם בחוץ וגם בפנים .
התיישבנו בשולחן פנימי עם ספסלים נוחים ומסך lcd  עם תמונות של מנות רצות על המסך .
זה טרנד נפוץ כי לאחרונה אני רואה את זה בהרבה מסעדות .
עיינו בתפריט והמלצרית ניגשה לקחת הזמנה . התחשק לי מרק וביקשתי המלצה לאחד .
המלצרית המליצה לי על הטום יאם .
אני לא חובבת חריף וכמעט ויתרתי אך המלצרית אמרה שהמרק אינו חריף כלל .
 אז הזמנתי את המרק . היא ציינה שהמרק מגיע בקערה גדולה מאוד ומתאים לחלוק . 
 זרמנו על חלוקה :)
מרק טום יאם - מרק עוף תאילנדי עם נתחי עוף , חלב קוקוס , ליים , עגבניות שרי , בצל ירוק ,
נבטים ואיטריות .46 ש"ח.
 
המרק הגיע בקערה ענקית + 2 קערות וכף מזיגה. בהחלט מנה לחלוק . המחיר גבוה
 אך בהתאם  לגודל המנה .
המרק טעים מאוד - לא חריף בכלל , ואפילו בעלי שלא אוהב מרקים הרעיף מחמאות על
 המרק . מומלץ .
המנה הראשונה הנוספת שהזמנו היתה שיפודי סלמון - צלוים על הגריל ברוטב
טריאקי - 28 ש"ח .
 
מנה מצוינת .
בזמן הגשת המנות המלצרית הגישה גם קערות רטבים - טריאקי וספייסי מיונז. הטריאקי שונה
 משאר המסעדות שטעמתי -
הוא מעורבב עם תבלינים שונים שנותנים לו טעם ומרקם נפלא !
 
למנה עיקרית בעלי הזמין את הביף אנד ברוקולי - איטריות בייצים עם נתחי בקר,פרחי ברוקולי
ועלי נענע ברוטב  הוייסין מעושן .51 ש"ח .
 
האיטריות היו עשויות נפלא , הבקר רך וטעים והברוקולי .... אני אתחיל לאהוב ברוקולי עם
עוד כמה מנות כאלו .. מנה מומלצת.
העיקרית שלי היא קומבינציית סלמון - 12 יחידות סושי עם עם סלמון - 62 ש"ח .
 
פלטה יפה וגדולה , דג סלמון היה בכמות נדיבה והאורז מצוין .
לסיכום : מסעדה יפה  , המנות טעימות ,טריות וגדולות , המחירים יחסית לסושי בר אחרים
 מעט גבוהים .
המסעדה כשרה .
יש עסקיות צהריים .
אתר : http://www.frangelicobar.com/
יש משלוחים .
תהנו :)
**הייתי אורחת המסעדה אך חוות דעתי אובייקטיבית לחלוטין !! **

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה